http://showbizznet.nl

Personal Care Packaging-marktrapport toont snelle groei-analyse, belangrijkste grote uitdagingen, drijfveren, kansenanalyse tot 2023

Het Personal Care Packaging-marktrapport is een professionele en gedetailleerde analyse van de belangrijkste spelers, belangrijke samenwerkingen, fusies en overnames, samen met aankomende en trending innovatie. De Personal Care Packaging-marktstudie omvat technologische ontwikkelingen, toekomstplannen, levering, verkoopopbrengsten, productie, afmetingen, overzicht, fabrikanten, groeisnelheid, prijs, deals en omzet voor de gedetailleerde analyse voor het prognosejaar.

Ontvang een voorbeeldkopie van het rapport – www.industryresearch.co/enquiry/request-sample/13103023

Deze studie behandelt de volgende belangrijke spelers:
Amcor Limited, Mondi PLC, Bemis Company, Inc., Rexam Inc., RPC Group Plc., Winpak Ltd, Sonoco Products Company, Silgan Holdings Inc., Tetra Laval Pvt. Ltd, DS Smith Plc., CAN-PACK S.A., Prolamina Packaging. Ltd.

Markt Dynamics: –
  
 > Drivers
  – Langere houdbaarheid en veranderende levensstijl
  
 > Terughoudendheid
  – Zorgen over de Milieu en Recycling

Voor meer informatie of vragen of aanpassingen voordat u koopt, gaat u naar – www.industryresearch.co/enquiry/pre-order-enquiry/13103023

Belangrijke ontwikkelingen in de markt:
 > Februari 2018: Amcor heeft bewezen haar spel-veranderende vloeibare vorm technologie met de commercialisering van de eerste consumenten-pakket. Naast het verminderen supply chain kosten vloeibare vorm heeft het potentieel te verbeteren verpakken samenhang en laat de koolstofvoetafdruk vullen en verpakken. Amcor samen met Greenblendz, een in Michigan gevestigde co-packer en ontwikkelaar van private label, milieuvriendelijke consumentenproducten, te ontwikkelen en te commercialiseren verpakkingen voor de Nature’s PromiseTM merk van handzeep. Amcor produceerde de fles 12 oz polyethyleentereftalaat (PET) met een eigen Amcor gebouwde machine aangedreven door de vloeibare vorm proces. De nieuwe machine is de industrie de eerste productie-eenheid met succes gebruik maken van de vloeibare vorm technologie.
 > Juli 2017: Sonoco kondigde de overname van Clear Lam Packaging Inc., een ontwikkelaar en producent van flexibele en het vormen van kunststof verpakkingen films, voor ongeveer USD 170 miljoen in contanten. Opgericht in 1969, het Elk Grove Village, Ill. gevestigde bedrijf is het projecteren van 2017 een omzet van circa USD 140 miljoen en heeft state-of-the-art productiefaciliteiten in Elk Grove Village en Nanjing, China, met bijna 400 het totale aantal werknemers. Clear Lam is een technologische leider in de ontwikkeling, productie en verwerking van hoge barrière flexibel en vormen van films gebruikt om een ??verscheidenheid van producten voor consumer packaged goods bedrijven en winkeliers verpakken, met een focus op structuren die worden gebruikt voor bederfelijke levensmiddelen. financiële resultaten Clear Lam’s zullen aan de verpakking consumentensegment Sonoco’s worden toegevoegd. Een van de belangrijkste attracties voor Sonoco is de mogelijkheid om expertise Clear Lam’s in gemodificeerde atmosfeer verpakking, die afkomstig is van een sterke basis van materiaalkunde kennis als het gaat om films, additieven en kleefstoffen benutten.

Belangrijkste redenen om te kopen:
• Om inzichtelijke analyses van de markt te verkrijgen en een uitgebreid begrip te hebben van de wereldmarkt en zijn commerciële landschap.
• Beoordeel de productieprocessen, belangrijke problemen en oplossingen om het ontwikkelingsrisico te verkleinen.
• De meest invloedrijke aandrijvende en remmende krachten op de Personal Care Packaging-markt en de impact ervan op de wereldmarkt begrijpen.
• Leer meer over de marktstrategieën die worden toegepast door toonaangevende respectievelijke organisaties.
• De vooruitzichten en vooruitzichten voor de markt begrijpen.

Koop dit rapport (prijs 4250 USD voor licentie voor één gebruiker) – www.industryresearch.co/purchase/13103023

Enkele punten van Personal Care Packaging-markt TOC:
1. INLEIDING
1.1 Onderzoeksresultaten
1.2 Onderzoeksveronderstellingen
1.3 Reikwijdte van het onderzoek
2 ONDERZOEKSMETHODOLOGIE
3 SAMENVATTING
4 MARKT DYNAMIEK
4.1 Marktoverzicht
4.2 Marktfactoren
4.3 Marktbeperkingen
4.4 Porter’s Five Force-analyse
5 MARKTSEGMENTATIE
6 COMPETITIEF LANDSCHAP
7 MARKTMOGELIJKHEDEN EN TOEKOMSTIGE TRENDS

Klik hier voor een gedetailleerde inhoudsopgave: www.industryresearch.co/TOC/13103023,TOC